« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z wykonania uchwał Rady.

6. Przyjęcie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Kotlin za I półrocze 2025 roku.

7. Przyjęcie analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy za rok 2024.

8. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Kotlin lub jej jednostkom organizacyjnym oraz wskazania organu do tego uprawnionego.

9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XIII/92/2025 z dnia 29 kwietnia 2025 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż lokali mieszkalnych położonych w Kotlinie przy ul. Dworcowej wraz z udziałem własności gruntu i udzielenia bonifikaty.

11. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w Kotlinie.

15. Odpowiedzi na wnioski zgłoszone na ostatniej sesji Rady.

16. Wolne głosy i wnioski.

17. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej