« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z wykonania uchwał Rady.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu udzielania oraz rozliczania dotacji celowej z budżetu Gminy Kotlin na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty oraz określenia stawki opłaty podwyższonej

16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Kotlin pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację przedsięwzięcia pn. ”Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach Gminy Kotlin”,

17. Odpowiedzi na wnioski zgłoszone na poprzedniej sesji Rady.

18. Wolne głosy i wnioski.

19. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej